Voir le sujet pr�c�dent :: Voir le sujet suivant |
Auteur |
Message |
French Taunter 3189 bis Visiteur
Inscrit le: 08 Avr 2006 Messages: 4 Localisation: Un peu vers la droite par rapport � Paris
|
Post� le: 08 Avr 2006, 17:55 Sujet du message: |
|
|
Ahlala... et dire que notre cher ami Ferrino a consacr� un magnifique topic sur ce sujet et que...... bon, je sens braqu�s sur moi les derni�res armes acquises par l'arm�e Lexos lors du vide grenier annuel de la plan�te Xousss ( soit dit en passant la fourchette que je m'y suis procur�e l'ann�e derni�re s'est lamentablement chang�e en escargot au cours d'un repas, agr�mentant ainsi mon steak d'autruche d'un arri�re gout fort sympathique! ).
Bref, ce sentai Boukenger m'a l'air fort int�ressant et je remercie monsieur Metabryon pour avoir communiqu� ce lien. |
|
|
 |
Gwegz Visiteur
Inscrit le: 20 Mar 2005 Messages: 381 Localisation: Le Japon c'est bien, mangez-en plein.
|
Post� le: 09 Avr 2006, 10:30 Sujet du message: |
|
|
En fait, perso, je prefere Kamen Rider Kabuto (et de tres tres loin)... Boukenger, je n'appr�cie que les costumes. mais pas le propos, les armes..
Mais ce n'est qu'un avis perso.
-"Henshin"
-"Cast-Off"
-"Mode Beetle" |
|
|
 |
Mom Visiteur

Inscrit le: 08 Avr 2005 Messages: 174 Localisation: Le neuf trois
|
Post� le: 13 Ao� 2006, 14:52 Sujet du message: |
|
|
AU SECOURS !
BOUKEN YELLOW EST DEVENUE COMPLETEMENT FOLLE !
Sur ce j'appelle St-Anne pour qu'elle vienne la chercher.
|
|
|
 |
deka1 Visiteur
Inscrit le: 03 Nov 2006 Messages: 57 Localisation: Anaheim Hills CA, USA
|
Post� le: 09 Nov 2006, 11:58 Sujet du message: |
|
|
Clap Clap Clap that has got to be the most priceless, funny Giant Robo scene in SuperSentai history ! if you have ever heard "Girl Power", this part right here takes Girl Power to the next Level !
I dought it, but I wonder if there going to have this scene in the American version of Boukenger, or now how there calling it...
Power Rangers Operation Overdrive
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/07/Oologo.jpg |
|
|
 |
deka1 Visiteur
|
|
|
 |
deka1 Visiteur
|
Post� le: 23 Nov 2006, 07:13 Sujet du message: |
|
|
Hey here is the New American Version of Boukenger, there Calling it "Power Ranger Operation Overdrive" Promo
http://www.youtube.com/watch?v=zHKUjYXR4ig
First they were going to call it "Power Ranger Drive Force", & then they were just going to call it "Power Rangers Relic Hunters" ! but i Guess they just chose this name ! I just cant see how they can make opening song with the word's "Operation Overdrive" !
I got a message on youtube, from a member named "wildranger5", & he said that...
(I can not give any info out on the show, i have acculy not heard the song yet, but i know as soon as they heard it theay wanted it, so its supose to be a great song.
Its not gonna be like turbo, far diffrent and its gonna be a special season so keep a eye open for cool new toys for there 15th and some great eps.)
Also it seems he was right, Last week i was walking around Walmart and i came across a few "cool new toys " of O.O. ! And I hope he's really right about "a special season" & "great eps" ! I really hope they would atleast 50 episode, but i dought it ! |
|
|
 |
Pix_robot Visiteur
|
Post� le: 25 Jan 2007, 16:00 Sujet du message: Boukenger vs Super senta� |
|
|
Voici, une pr�sentation de Boukenger vs Super senta�
Liste des pr�decesseurs, qu'ils rencontreront.
Hurricane blue
Abareblack
Dekabreak
Magi yellow
Magi shine
Akared (Un ranger specialement cr�e pour l'occasion).
Une petite photo des civils.
 |
|
|
 |
Xenoborg Reporter ind�pendant
|
Post� le: 25 Jan 2007, 20:25 Sujet du message: |
|
|
2,5 striker + 1 sp�cial dans l'�quipe anniversaire, pas mal |
|
|
 |
deka1 Visiteur
|
|
|
 |
Pix_robot Visiteur
|
Post� le: 05 F�v 2007, 15:17 Sujet du message: |
|
|
Voici la bande annonce.
Cliquez ici.
Sortie, le 21 mars (jour estimatif du printemps). |
|
|
 |
copix Visiteur
|
Post� le: 05 F�v 2007, 17:07 Sujet du message: mais euh :'( |
|
|
Arg
Un direct to DVD
la Toei ne crois m�me pas � un succ�s en salle alors que se sont els 30ans  |
|
|
 |
deka1 Visiteur
|
Post� le: 07 F�v 2007, 11:06 Sujet du message: |
|
|
The lastest Boukenger Ep. is 48, so that means Episode 49 will end on Sunday ! Good God I thought Boukenger was going to have 51 episopdes, looks like I was wrong ! It's kinda intresting that both "KR Kabuto", & "Boukenger" had the same number of episodes, & It's really kinda sad to see both of these Great shows to go straight for the tv history books, but Hey, thats the live of a japanese show, & Also I'm sad to say it but after episode 5, even france five with meet same ending fate ! I'm also really hoping that "PR Operation Overdrive" will be as good as S.P.D., if not I just blame disney for doing a bad job ! I just wonder now how will Kamer Rider O-den, & Gekiranger will do this year !
Good Bye Boukenger, & Kabuto I'll miss you, Thank you both for being such great action packed, & funny shows, Fair well !
Episode 48
http://www.youtube.com/watch?v=MRnVx0sycQU
Episode 49 last task, & 3th Gekiranger trailer
http://www.youtube.com/watch?v=kOmY-aaIN3o
Kamen rider O-den clip !
http://www.youtube.com/watch?v=DITK1pkteYE |
|
|
 |
Pix_robot Visiteur
|
Post� le: 07 F�v 2007, 15:13 Sujet du message: |
|
|
deka1 a �crit: | Good Bye Boukenger, & Kabuto I'll miss you, Thank you both for being such great action packed, & funny shows, Fair well ! | Don't worry my friend, you will see boukenger again, in the next year cross over Gekiranger vs Boukenger.  |
|
|
 |
|